пятница, 2 ноября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Сьогодні для мене було багато нового, цікавого.
Я обов'язково візьму на озброєння форми оцінювання самоспрямува у навчанні. Як стало відомо, що не тільки не використовував, але й не знав. Друге пояснює перше.

Трохи образливо було за "українську педагогіку", чому диференціація так однобоко пропонується (сильний, слабкий), Тут же пригадуються і стилі навчання. Я дізнався про "множинний інтелект", навіть дивно, що до цього не чув про нього. Краще пізно, ніж ніколи.

Фільм обов'язково ще раз перегляну (потрібно дивитись "павильні" фільми, читати "правильні" книги). Надзвичайно цікаво, але й суперечливо. Як виконувати навчальні програми (а там стільки всього з кожного предмету) і диференційовано підійти до учнів з чемоданами "знати" та "вміти"? Є думки?

Комментариев нет:

Отправить комментарий