понедельник, 29 октября 2012 г.

Модуль 2. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: я переконався, що завдяки навчанню за методом проектів є можливіть  формувати в учнів (студентів) навички, які будуть необхідні в майбутній професії.

 Як проекти можуть допомогти моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття?
Я вважаю, що дані проекти наближені до реальної діяльності в житті людини і позбавлені недоліків "набору фактів" при традиційних методах навчання. Вони дозволяють інтегрувати цілу сукупність навичок.

Як я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу?
Я впевнений, що метод проектів обов'язково потрібно використовувати при вивчені тем, що мають практичне застосування.


2 комментария:

  1. А, що ВАс здивувало, викликало сумніви, що не сподобалося. Читачам буде цікаво дізнатся, чи збираєтеся Ви використовувати це все в своїй роботі? Як саме? Поділіться СВОЇМ! Нам дуже цікаво, що саме ВИ думаєте.
    Ніна Д.

    ОтветитьУдалить
  2. Обов'язково буду використовувати у своїй роботі, для того і було бажання навчатися на курсах. У нас розпочинається дисципліна (факультатив) Інтернет технології в освіті. Тому це дуже доречно.
    Стосовно того, що не сподобалось... ну можливо... сам розклад занять :)

    ОтветитьУдалить