вторник, 30 октября 2012 г.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…(далі від себе)->>

Обговорення в парах ключового та тематичних питань, як завжди, дозволило внести значні корективи до проекти. Пояснення свого проекту співрозмовнику, насамперед корисне для себе.

"Відкриттям" для мене стало ознайомлення з формуючим оцінюванням. На сьогодні переконаний, це найкращий і найоб'єктивніший спосіб оцінювання діяльності учнів в проекті.
При створенні інструментарію для "визначення навчальних потреб" одразу виникає бажання змінити і сам проект так, щоб він став цікавим, логічно побудованим. Фактично, ці завдання конкретизують як діяльність учнів, так і сам зміст проекту, що безперечно є дуже необхідним.


4 комментария:

  1. Класна рефлексія!! Дякую, що не побоялися признатися, що змінюєте проект! Це - свідчення навчання!!! Чудового навчання!!! А тепер спробуйте спровокувати читачів вашого блогу до спілкування. Запитання поставте, щось провокаційне напишіть. Слабо?
    Ніна Д.

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую за пряник :)
    Як виявилось, малюнок - будинок, що перебудовують... Тому тема отримала крутий віраж, фактично стала іншою :)

    ОтветитьУдалить
  3. Согласна, что формующее обучение - здорово! Попробуем применить? ;)

    ОтветитьУдалить
  4. ой! і для мене формуюче оцінювання стало відкриттям :)) Ви вже придумала як будед його застосовувати на своїх уроках?


    П.С. А Ви читали мою рефлексію до 4 модуля? Там є трошки про Вас :)))

    ОтветитьУдалить